Minule jsem slíbila, že vám dám vědět, jak dopadla tvorba teploměrů. Tak jsem tady s hlášením.
V minulé hodině si dvě skupiny vybraly pracovní list, kde měli vytvořit teploměr, který bude měřit teplotu ve Fahrenheitech. Dnes se jedna z nich rozhodla, že je to pro ně příliš těžké. Myslím, že tohle rozhodnutí bylo podpořené tím, že ani jeden z členů skupiny neměl pracovní list. Druhá skupina k převodnímu vztahu nedospěla, ale řekněme, že ho vyčetla z nápovědy v pracovním listě.
Dnes nás čekalo konstruování teploměrů. Samotné programování proběhlo velmi rychle, jen občas někdo zapomněl, že musí do microbitu vytvořený program nahrát.
Samotná tvorba teploměrů byla přehlídkou zajímavých řešení. Některé teploměry byly precizně provedené. Někde se dokonce zabývali i tím, kam a jak umístí držák baterií. Zajímavý je teploměr s dvířky. Ta se prý zavřou, když je moc velká zima 🙂
Další teploměry:
Poslední částí na pracovním listu bylo sebehodnocení – žáci měli dokončit věty.
Dnes se mi dařilo…
Vůbec se mi nedařilo…
Příště budu…
Z doplnění je vidět, že si práci ve skupinách opravdu rozdělili. Často si plánují pracovat stejně dobře jako dnes. Tak uvidíme 🙂