Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
Menu

iNaturalist

iNaturalist

O dubnovém prodlouženém víkendu (29.4 až 2.5) jsme se s žáky zapojili do celosvětové výzvy City Nature Challenge. Je to projekt, jehož hlavním cílem je ukázat, že navzdory obecně přijímaným názorům je příroda ve městech opravdu bohatá. 

Prostřednictvím aplikace iNaturalist jsme v daný termín fotili zajímavá pozorování v přírodě. 

Aplikace je už v učitelských kruzích velmi známá, ale raději ji představíme. 

iNaturalist umožňuje vyfotit pozorování v návazností na přesnou lokaci. Také je schopna určovat dle fotografie pozorovaný druh, nemusíte tudíž být expertem.

Aplikace je čím dál tím lépe schopna určovat focené druhy. Díky tomu se z ní stává velký pomocník při výuce biologie či přírodopisu. Děti mohou hrát například bingo a snažit se během hodiny vyfotit dvanáct specifických pozorování (např. bílého motýla, brouka, ptáka, červenou květinu, mraveniště, modrou květinu, a podobně). 

Výsledky letošní soutěže budou známy brzy, podle stránek organizátorů bylo zatím průběžně zaznamenáno 11 tisíc pozorování za daný časový úsek. Jak dopadla Praha se ještě neví, ale v loňském roce obsadila 40. místo ze 159 – ti zapojených světových metropolí.

Nejnovější příspěvky

  • Hydraulický lis
  • Jsem na cestách…
  • Jak jsem vyzkoušela diktování
  • Jak jsme přišli na to, že…
  • Twitter simulátor

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: Programujeme Scottieho – Scottie Go!
  • Martina: Programujeme Scottieho – Scottie Go!
  • Slávek Hora: Učíme se programovat, všichni
  • Slávek Hora: Učíme se programovat, všichni
  • Slávek Hora: Učíme se programovat, všichni

Archivy

  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019

Šuplíčky

  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #programujeme
  • #QR
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás
  • Prezentujeme
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
© 2022 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme