Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek, ISSN 2788-1377

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
    • Jak jsme připravovali obsah hry
    • Když jsou do hry potřeba křížovky
    • Mindfulness
    • Obrázky od hry od umělé inteligence
    • Když potřebujete do hry delší text
    • Živé webkamery
    • Pohled z okna
    • Adventní kalendář
  • O nás
Menu

Živé webkamery

Webové stránky https://explore.org/livecams nás nadchly.

Když jsme s dětmi připravili geolokační hru, měli jsme čas podívat se ještě na pozitivní příklady edukativních aplikací, které se využívají nejen ve výuce. Měli možnost věnovat svůj čas hledání užitečných aplikací, které jim umožňují něco nového se dozvědět a nebo něco lépe trénovat.

Jako vždy zazněly mezi prvními aplikace typu Duolingo na procvičování jazyků nebo Matemág na procvičování Hejného matematiky. Dostalo se ale také na zajímavé aplikace z přírody.

Děti přišly s webovými stránkami https://explore.org/livecams, což je prostě pecka. Najdete zde živá vysílání z několika stovek webkamer z celého světa. Učíte se o oceánech, podíváte se, jak to žije pod hladinou. Povídáte si o Africe, podíváte se jaká zvířata zrovna běhají po savanách. Chcete se učit druhy ptáků, rozkliknete si odkaz na kamery z hnízdišť a už se jen kocháte. Všechny kamery jsou doplněny dalšími informacemi například, zda se jedná o uměle vytvořené lokality nebo o mapové podklady, aby děti viděly, kde se místo nachází.

Kamery a jejich dostupnost a rychlost načtení vás snadno vtáhnou na delší dobu, proto je dobré přemýšlet i nad tím, jak je zapojit například v čase a pracovat s nimi i ve výuce delší čas než pouze jednorázově.

Nejnovější příspěvky

  • Poznámky aneb jak sběratelka notýsků k Poznámkám došla 1
  • Chvála konferencím – pojeďte příště s námi
  • 3D tisk mapy
  • Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Jak jsme psali recenze

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Monika S.: Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Regína Hajná: zGIFuj to
  • Slávek Hora: zGIFuj to

Šuplíčky

  • #AI
  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #Nezařazeno
  • #Oslavujeme
  • #Prezentujeme
  • #programujeme
  • #QR
  • #šifrujeme
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Pokus UD 1:1 UD ALL

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní License.

Webarchivováno Národní knihovnou Čr, více

© 2025 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme