Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek, ISSN 2788-1377

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
    • Jak jsme připravovali obsah hry
    • Když jsou do hry potřeba křížovky
    • Mindfulness
    • Obrázky od hry od umělé inteligence
    • Když potřebujete do hry delší text
    • Živé webkamery
    • Pohled z okna
    • Adventní kalendář
  • O nás
Menu

Úkol pro paní učitelku

Zveřejněno v 26 června, 202025 června, 2020 od Petra

Školní rok skoro končí. Končí i výuka na dálku, taková škola-neškola. Přemýšlela jsem, jaký úkol bych dětem dala jako poslední. A v tom mě to napadlo, nebudu to já, kdo bude zadávat úkoly, budou to žáci.

Takže poslední zadání se neslo v duchu „vymyslete úkol pro paní učitelku“.  Slíbila jsem, že si jeden z úkolů vyberu a splním ho. A že o jeho plnění napíšu na blog. O plnění úkolu to bude až příště. Dnes jen ukázky úkolů, které jsem dostala, s komentářem, kdyby blog četli autoři úkolů.

Nebylo jich mnoho, škoda. I když takhle je aspoň můžu okomentovat. Takže:

Zadání první

Vyrobte si duhu

pomůcky:  sklenice, voda, olej, různé barvy potravinářského tekutého barviva

postup: naplňte sklenici 2/3 vody a zbytek dolijte olejem, potom pomalu po kapkách kapejte kapky barviv, kapky olejem pouze projdou( protože barvivo je těžší než olej) a smíchají se až s vodou

barvy pří míchání s vodou budou vytvářet jakoby duhu, pokaždé bude jiná, podle barev jaké si zvolíte a v jakém pořadí je budete kapat

Co mě k tomu zadání napadá – vysvětlení bych asi chtěla od toho, kdo úkol bude plnit. Takže bych ho dala na zvláštní místo/do druhého dokumentu – já to dostala takhle všechno pohromadě.

Zadání druhé

Robůtek

  • Měl by vypadat jako robot z budoucnosti (to je proto, abychom viděli, jak si představujete roboty).
  • Nemusí se hýbat (to by asi bylo moc těžké) ani vydávat zvuky.
  • Materiál: šroubky, matičky …
  • Můžete použít stavebnici „merkur “.

Co mě napadá k tomuhle zadání – nějak jsem se zpočátku nechytala. Co mám dělat? Možná, po dlouhém přemýšlení, mám vyrobit robůtka. Ptám se autora úkolu, pokud to čte, mám pravdu?

Zadání třetí

Hello mis teacher,

I have a test for you .

Where is the Czech Republic ?

Tell the neigbors of the Czech Republic ? (pozor, tohle není otázka)

What the longest river in the Czech Republic ?

What the capital city in the Czech Republic ?

What is the most famous monument in Czech Republic ?

How old is the Charles Bridge ?

Who is the president of the Czech Republic ?

What is the tallest building in the Czech Republic ?

Who is the oldest person in the Czech Republic ?

Co mě napadá – zadání úkolu dobré, hned jsem pochopila, co mám dělat. A myslím, že otázky autor vymýšlel sám. Tak to mělo být. Ale, hm, test, trochu nuda.

Zadání čtvrté

Dobrý den

Zde je odkaz na cvičení, které jsem pro vás vybral. doufám že se vám bude líbit. https://www.cambridgeenglish.org/learning-english/activities-for-learners/a1g054-uses-of-like

Co mě napadá – tohle mě docela bavilo. Ale úkol jste měli vymyslet sami.

Zadání páté

Co mě napadá – byla jsem překvapená, zajímavé zadání. Jenže pak jsem zjistila, že je to jen printscreen z nějaké stránky na netu. Měli jste úkol vymyslet sami.

Do příště si jeden úkol vyberu a splním. Můžete hádat, který z nich to bude.

A co vy, jaký úkol byl ten váš poslední pro tuhle školu-neškolu?

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Krásné léto
  • Dokončená opakovací únikovka
  • Konečně už to stiskni
  • Únikovka jako opakování
  • Digitální hudebka

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Regína Hajná: zGIFuj to
  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Miluše Moučková: zGIFuj to
  • Petra: Online adventní kalendář

Archivy

  • Červen 2025
  • Květen 2025
  • Duben 2025
  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Leden 2025
  • Prosinec 2024
  • Listopad 2024
  • Říjen 2024
  • Září 2024
  • Červen 2024
  • Květen 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019

Šuplíčky

  • #AI
  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #oslavujeme
  • #programujeme
  • #QR
  • #šifrujeme
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás
  • Prezentujeme
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní License.

Webarchivováno Národní knihovnou Čr, více

© 2025 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme