Školní rok skoro končí. Končí i výuka na dálku, taková škola-neškola. Přemýšlela jsem, jaký úkol bych dětem dala jako poslední. A v tom mě to napadlo, nebudu to já, kdo bude zadávat úkoly, budou to žáci.
Takže poslední zadání se neslo v duchu „vymyslete úkol pro paní učitelku“. Slíbila jsem, že si jeden z úkolů vyberu a splním ho. A že o jeho plnění napíšu na blog. O plnění úkolu to bude až příště. Dnes jen ukázky úkolů, které jsem dostala, s komentářem, kdyby blog četli autoři úkolů.
Nebylo jich mnoho, škoda. I když takhle je aspoň můžu okomentovat. Takže:
Zadání první
Vyrobte si duhu
pomůcky: sklenice, voda, olej, různé barvy potravinářského tekutého barviva
postup: naplňte sklenici 2/3 vody a zbytek dolijte olejem, potom pomalu po kapkách kapejte kapky barviv, kapky olejem pouze projdou( protože barvivo je těžší než olej) a smíchají se až s vodou
barvy pří míchání s vodou budou vytvářet jakoby duhu, pokaždé bude jiná, podle barev jaké si zvolíte a v jakém pořadí je budete kapat
Co mě k tomu zadání napadá – vysvětlení bych asi chtěla od toho, kdo úkol bude plnit. Takže bych ho dala na zvláštní místo/do druhého dokumentu – já to dostala takhle všechno pohromadě.
Zadání druhé
Robůtek
- Měl by vypadat jako robot z budoucnosti (to je proto, abychom viděli, jak si představujete roboty).
- Nemusí se hýbat (to by asi bylo moc těžké) ani vydávat zvuky.
- Materiál: šroubky, matičky …
- Můžete použít stavebnici „merkur “.
Co mě napadá k tomuhle zadání – nějak jsem se zpočátku nechytala. Co mám dělat? Možná, po dlouhém přemýšlení, mám vyrobit robůtka. Ptám se autora úkolu, pokud to čte, mám pravdu?
Zadání třetí
Hello mis teacher,
I have a test for you .
Where is the Czech Republic ?
Tell the neigbors of the Czech Republic ? (pozor, tohle není otázka)
What the longest river in the Czech Republic ?
What the capital city in the Czech Republic ?
What is the most famous monument in Czech Republic ?
How old is the Charles Bridge ?
Who is the president of the Czech Republic ?
What is the tallest building in the Czech Republic ?
Who is the oldest person in the Czech Republic ?
Co mě napadá – zadání úkolu dobré, hned jsem pochopila, co mám dělat. A myslím, že otázky autor vymýšlel sám. Tak to mělo být. Ale, hm, test, trochu nuda.
Zadání čtvrté
Dobrý den
Zde je odkaz na cvičení, které jsem pro vás vybral. doufám že se vám bude líbit. https://www.cambridgeenglish.org/learning-english/activities-for-learners/a1g054-uses-of-like
Co mě napadá – tohle mě docela bavilo. Ale úkol jste měli vymyslet sami.
Zadání páté
Co mě napadá – byla jsem překvapená, zajímavé zadání. Jenže pak jsem zjistila, že je to jen printscreen z nějaké stránky na netu. Měli jste úkol vymyslet sami.
Do příště si jeden úkol vyberu a splním. Můžete hádat, který z nich to bude.
A co vy, jaký úkol byl ten váš poslední pro tuhle školu-neškolu?