Dneska to bude krátké, nějaký moribundus, právě jsem se probral ze spánku… Rychlé hlášení o práci s iRobotem. Máme nastudované návody, máme týmy. Máme roboty, máme vybraný prográmek, který budeme dostávat do robota.
Jak na to? Mají naše počítače technologii Bluetooth?
Tými zkoumají, vyhledávají informace o téhle technologii, zajímá mě také dosah.
Ono to má více variant, jako to má vývoj.
Všechno má vývoj, i naše učení. Žáci ve třídě se roźdělili na ty, kteří tvrdí, že školní počítače mají Bluetooth, a na ty, kteří tvrdí, že to není pravda.
A jak jste na to přišli?
Diktujeme si postup… Tohle je bolest, formulovat popisovací věty, chybí nám pojmy, ale dáváme to.
Tak naše počítače opravdu nemají technoligii Bluetooth.
Máte nějaké řešení?
Objevilo se i krčení rameny, ale také nápady – tyčinka (dongle) s Bluetoth, to by mohlo jít, ale nemáme. Tak co třeba mobil nebo tablet. To by mohlo jít.
Rozdávám naše iPady, roboty, k nim dvě fixy a utěrku s podložkou. Připojujeme pomocí aplikace iRoboty, super, oni s námi komunikují, mají i svá jména – inventární čísla. 🙂
Jéééé, on už kreslí, ale nemá tam tu fixu.
Tak přerušit, vrazit fixu doprostředka robota a jdeme na to znovu. Máme obrázky, zážitky, obrázky jsme dokonce i domalovávali. Tak konec, potřebujeme odevzdat iPad, robota, fixy… Chybí nám jedna utěrka, nakonec nacházíme v jiné krabičce. Tak tohle bude větší výzva, než rozpohybovat robota.
Přidám ještě pár obrázků a vy si můžete sami shrnout, co všechno jsme se naučili.
Slávek Hora