Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek, ISSN 2788-1377

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
    • Jak jsme připravovali obsah hry
    • Když jsou do hry potřeba křížovky
    • Mindfulness
    • Obrázky od hry od umělé inteligence
    • Když potřebujete do hry delší text
    • Živé webkamery
    • Pohled z okna
    • Adventní kalendář
  • O nás
Menu

Živé webkamery

Webové stránky https://explore.org/livecams nás nadchly.

Když jsme s dětmi připravili geolokační hru, měli jsme čas podívat se ještě na pozitivní příklady edukativních aplikací, které se využívají nejen ve výuce. Měli možnost věnovat svůj čas hledání užitečných aplikací, které jim umožňují něco nového se dozvědět a nebo něco lépe trénovat.

Jako vždy zazněly mezi prvními aplikace typu Duolingo na procvičování jazyků nebo Matemág na procvičování Hejného matematiky. Dostalo se ale také na zajímavé aplikace z přírody.

Děti přišly s webovými stránkami https://explore.org/livecams, což je prostě pecka. Najdete zde živá vysílání z několika stovek webkamer z celého světa. Učíte se o oceánech, podíváte se, jak to žije pod hladinou. Povídáte si o Africe, podíváte se jaká zvířata zrovna běhají po savanách. Chcete se učit druhy ptáků, rozkliknete si odkaz na kamery z hnízdišť a už se jen kocháte. Všechny kamery jsou doplněny dalšími informacemi například, zda se jedná o uměle vytvořené lokality nebo o mapové podklady, aby děti viděly, kde se místo nachází.

Kamery a jejich dostupnost a rychlost načtení vás snadno vtáhnou na delší dobu, proto je dobré přemýšlet i nad tím, jak je zapojit například v čase a pracovat s nimi i ve výuce delší čas než pouze jednorázově.

Nejnovější příspěvky

  • Jen takový ai pokus
  • Když klíčujete na zelenou
  • Další hra do hodin angličtiny
  • zGIFuj to
  • Docela dobrý kolega

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Miluše Moučková: zGIFuj to
  • Petra: Online adventní kalendář
  • Jarda Majer: Online adventní kalendář
  • Darina Novotná: Náramek na sledování velryb

Archivy

  • Květen 2025
  • Duben 2025
  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Leden 2025
  • Prosinec 2024
  • Listopad 2024
  • Říjen 2024
  • Září 2024
  • Červen 2024
  • Květen 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019

Šuplíčky

  • #AI
  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #oslavujeme
  • #programujeme
  • #QR
  • #šifrujeme
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás
  • Prezentujeme
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní License.

Webarchivováno Národní knihovnou Čr, více

© 2025 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme