Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek, ISSN 2788-1377

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
    • Jak jsme připravovali obsah hry
    • Když jsou do hry potřeba křížovky
    • Mindfulness
    • Obrázky od hry od umělé inteligence
    • Když potřebujete do hry delší text
    • Živé webkamery
    • Pohled z okna
    • Adventní kalendář
  • O nás
Menu

Jak probíhalo Erasmus setkání online

Zveřejněno v 11 února, 202211 února, 2022 od Petra

Až do tohoto týdne bych nevěřila, že online setkání v rámci projektu Erasmus může být tak příjemné. Kvůli Covidu totiž naši partneři nemohli přijet k nám na školu, takže jsme se celý týden scházeli online.

Aby mobilita mohla být uznána jako splněná, muselo se setkání odehrávat každý den 3 hodiny. To se mi zpočátku zdálo moc. Ale nakonec to skoro nestačilo.

A jak setkání probíhalo?

První den jsme se navzájem krátce představili před kamerou, delší představení jsme pak zapsali na padletí nástěnku.

Následovala prohlídka naší školy a Čakovic. Provedli jsme naše partnery tak, jakoby byli s námi. Své dojmy z prohlídky jsme pak sdíleli ve virtuální třídě v Twinspace v části fórum.

Třídy, které se mobility účastnily, si připravily i nápaditou výzdobu.

Druhý den jsme začali společným Kahootem o tom, co si pamatujeme o partnerech. Funkci hrát ve skupině s osobními zařízeními, kdy jsou žáci náhodně rozděleni do dvou týmů, jsem ještě nikdy nevyzkoušela.

Pak jsme se společně pustili do výroby hraček s fyzikální tématikou. Učitelky v partnerských školách dopředu připravily potřebné pomůcky a společně jsme pak hračky vyráběli. Opět jsme to, co jsme se naučili, sdíleli v Twinspace a fotografie vyrobených hraček jsme nahráli do Padletu.

Do zapojených škol jsme asi dva týdny předem zaslali české pochutiny, nasdíleli recepty na dvě pomazánky a jeden den jse zahájili společnou snídaní. Naši žáci vysvětlili kamarádům co je co, co je typická snídaně, co snídají oni a pak jsme společně posnídali.

Ve čtvrtek jsme hráli QR kódový online hon za pokladem. Všichni, kteří poklad našli, byli odměněni diplomem. A pak jsme naše kamarády učili, jak se qr kódy vytvoří a jak takový hon za pokladem připravit.

V týdnu jsem vedla workshopy pro zapojené učitele. Jeden byl o naší Future Classroom a jeden se věnoval spojení rozšířené reality a umění.

Poslední den už jsme pracovali samostatně, připravovali jsme prezentace pro spolužáky, abychom je o proběhlé mobilitě informovali. Rozloučení ale proběhlo společně a také v prostředí Twinspace.

Nakonec je mi docela líto, že týden končí.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Krásné léto
  • Dokončená opakovací únikovka
  • Konečně už to stiskni
  • Únikovka jako opakování
  • Digitální hudebka

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Regína Hajná: zGIFuj to
  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Miluše Moučková: zGIFuj to
  • Petra: Online adventní kalendář

Archivy

  • Červen 2025
  • Květen 2025
  • Duben 2025
  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Leden 2025
  • Prosinec 2024
  • Listopad 2024
  • Říjen 2024
  • Září 2024
  • Červen 2024
  • Květen 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019

Šuplíčky

  • #AI
  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #oslavujeme
  • #programujeme
  • #QR
  • #šifrujeme
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás
  • Prezentujeme
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní License.

Webarchivováno Národní knihovnou Čr, více

© 2025 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme