Poslední hodiny angličtiny věnujeme ohlédnutí za tím, co jsme se během roku učili. Letos jsme se se sedmáky dohodli, že zkusíme dát dohromady únikovou hru.
A jak jsme na to šli? (teda vlastně ještě nemáme hotovo, takže, jak na to jdeme)
Rozdělili jsme se do skupinek. Každá skupinka si vzala na starosti jednu lekci. Ke každé lekci připravuje dvě aktivity, jednu, která procvičí slovíčka dané lekce a druhou, která procvičí gramatiku.
Aktivity vytvářejí v Learningapps.org. Zde jsem vytvořila třídní účet, pracujeme v něm. Aktivity tvoříme tak, že při správném vyřešení dostane hráč jedno písmenko.
V aplikaci Genially.com vytváříme jeden list prezentace. Obrázek, který bude tvořit pozadí, nakreslila žačka z dané třídy.
Na pozadí vložíme aktivní prvky, ty povedou na jednotlivé hry. Aktivní prvky ale bude při hraní hry potřeba nejprve najít.
Jeden z aktivních prvků povede na Lockee.fr. Tam jsme vybrali zámek ve formě cryptexu. Otevřou ho písmenka získaná vyřešením všech úloh.
A tady ještě nemáme jasno.
Za prvé nevíme, jak říct hráčům, v jakém pořadí mají získaná písmenka do cryptexu zadat. A za druhé nevíme, co otevřením cryptexu hráči získají. Nepomůžete nám s rozhodováním? Máte-li nápad, pište do komentářů. Sejde-li se jich víc, dáme vám vědět, který jsme využili. Díky.