Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek, ISSN 2788-1377

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
    • Jak jsme připravovali obsah hry
    • Když jsou do hry potřeba křížovky
    • Mindfulness
    • Obrázky od hry od umělé inteligence
    • Když potřebujete do hry delší text
    • Živé webkamery
    • Pohled z okna
    • Adventní kalendář
  • O nás
Menu

A zase ty formuláře

Zveřejněno v 24 února, 202324 února, 2023 od Petra

Samozřejmě že Google formuláře.

Myslela jsem, že pokud na tvorbě formuláře spolupracuje víc lidí, musí být všichni přihlášeni. A ukázalo se, že se pletu.

V angličtině jsme narazili na postup vedení vědeckého výzkumu. Experiment nás ještě čeká, ale dotazník jsme si vyzkoušeli hned a k jeho tvorbě jsme využili Google formuláře. Před hodinou jsem každé skupině vytvořila dotazník. Odkaz na něj jsem jednotlivým skupinám vložila do Padletu.

Tady by se hodilo popsat, jak se formulář nasdílí pro spolupráci, aniž by se spolupracovníci museli přihlašovat. Ve tvořícím prostředí jsou vpravo nahoře tři tečky a v nich je možnost přidat spolupracovníky. V tabulce, která se pak objeví, přepneme pod možností běžný přístup na všichni, kdo mají odkaz a vedle v rozbalovací nabídce zvolíme editor. Pak se nenechte splést a neklikejte jako já na zkopírovat odkaz respondenta. Já to nedočetla, viděla jsem jen zkopírovat odkaz, a tak jsem zkopírovala a nasdílela do skupin. Vám už je jasné, že takhle by spolupracovat nešlo. Takže kudy na to sdílení pro spolupráci? Je to jednoduché, zkopírujete ten odkaz na dokument, který máte v prohlížeči. A je to.

   

Při tvorbě dotazníku mě pak překvapila ještě další věc. Nebylo nutné do tabletu stahovat aplikaci, formulář bylo možné vytvářet v prohlížeči.

Téma našeho výzkumu bylo sociální sítě. Žáci ve skupinách vytvořili hypotézy a k nim vytvořili dotazník. Příští hodinu se naučíme dotazník sdílet a pak také zpracovat získaná data.

Jak se nám to dařilo, napíšu v některém z dalších příspěvků. Mezitím doufám, že se některým žákům bude znalost práce s Google formuláři hodit od jejich závěrečné práce.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Poznámky aneb jak sběratelka notýsků k Poznámkám došla 1
  • Chvála konferencím – pojeďte příště s námi
  • 3D tisk mapy
  • Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Jak jsme psali recenze

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Monika S.: Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Regína Hajná: zGIFuj to
  • Slávek Hora: zGIFuj to

Šuplíčky

  • #AI
  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #Nezařazeno
  • #Oslavujeme
  • #Prezentujeme
  • #programujeme
  • #QR
  • #šifrujeme
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Pokus UD 1:1 UD ALL

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní License.

Webarchivováno Národní knihovnou Čr, více

© 2025 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme