Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek, ISSN 2788-1377

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
    • Jak jsme připravovali obsah hry
    • Když jsou do hry potřeba křížovky
    • Mindfulness
    • Obrázky od hry od umělé inteligence
    • Když potřebujete do hry delší text
    • Živé webkamery
    • Pohled z okna
    • Adventní kalendář
  • O nás
Menu

CodeWeek končí

Zveřejněno v 21 října, 202220 října, 2022 od Slávek Hora

No jo, on byl CodeWeek

Přesně, málem jsem ho letos pro samé digiativity propásnul. 8. – 23. 10. 2022. Týden evropského kódování, tedy můžete přihlásit jakékoliv digiaktivity. Letos nečím žádnou informatiku, jen pašuji ty digitální kompetence do svých češtin a dějepisů.

1. Blooketíme – „Zahrajeme si dneska Bloket?“ A to hrajeme vyjmenované slova, mluvnické kategorie jmen a sloves, shody přísudku s podmětem… Samotného mě to překvapuje. Procvičují si doma. I když stížnosti tedy jsou. On měl Blooket výpadek, mám ho zaplacený, zaplaceným účtům prý to funguje.

Nějak se to ale seká, pane učiteli.

No technika je technika.

2. Pátráme po Karlu Velikém. A pátrání to bylo veliké. Informace, zdroje, oblíbené město, a mohl bych to někde ověřit? A proč se pořád stěhovali? Tak to rozmluvíme v ChatterKidu. Rozmluvili jsme.

A můžu to nasdílet?

Prý ne, a já to budu respektovat. Jen jsem to přihlásil do CodeWeeku, abychom byli na mapě Evropy. Žáci za to dostanou certifikát, a já konečně taky.

3. Řešíme, jak to fungovalo ve středověku. Cíl a kritéria na Padletu. Tvoříme Google mapu středověkých hradů, tvoříme Google Earth mapu hradů, stříháme pop-up hrad a natáčíme k tomu návod (odpoledne ho nastříháme v iMovie), sháníme informace o rytířské kultuře. na mně zůstalo schéma složení společnosti. Máme. Další hodiny, které přihlásíme do CodeWeeku.

A můžete vaše aktivity přihlásit i vy. Registrujte se, zaregistrujte vaši aktivitu, správce ji schválí, napište závěrečnou zprávu – počet žáků, z toho dívek… Na koho bude registrován váš certifikát, a můžete tisknout certifikáty pro vaše zúčastěné žáky.

To je to tak jednoduché?

Ano, je. tak proč je nás na mapě ČR jen 131? Málo prodáváme svoji dobrou učitelskou práci. Škoda, ale vyzkoušejte to i zpětně. Díky. Vím, že nejde o číslo, ale tady by se to dost hodilo.

Slávek Hora

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Poznámky aneb jak sběratelka notýsků k Poznámkám došla 1
  • Chvála konferencím – pojeďte příště s námi
  • 3D tisk mapy
  • Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Jak jsme psali recenze

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Monika S.: Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Regína Hajná: zGIFuj to
  • Slávek Hora: zGIFuj to

Šuplíčky

  • #AI
  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #Nezařazeno
  • #Oslavujeme
  • #Prezentujeme
  • #programujeme
  • #QR
  • #šifrujeme
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Pokus UD 1:1 UD ALL

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní License.

Webarchivováno Národní knihovnou Čr, více

© 2025 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme