Je to teď všechno nějak hektické. Učím devítky a taky v sedmiččce. Takže minulý a tento týden se nesl ve znamení poloprázdných (spíš tedy ještě více prázdných) tříd. Tak nemělo moc smysl se posouvat dál.
Některé skupiny tak měly čas dohnat chybějící práci z minula, ale někteří už byli hotovi. Přemýšlela jsem, co s tím.
A napadlo mě, že by se hodilo, kdybych mohla žákům dát odkaz na nějaké video (třeba o hydraulických zařízeních). Mohli by si ho samostatně prohlédnout. Ale taky jsem chtěla mít jistotu, že to video vnímali.
A našla jsem Timeline.ly. Je to online nástroj, kam vložíte odkaz na video umístěné na youtube.
A pak video, na určitých místech, opatříte poznámkami nebo různými úkoly, to už je na vás. Abyste opoznámkované video mohli sdílet odkazem, musíte být přihlášeni.
Opoznámkování i sdílení je opravdu velmi jednoduché. Jde o jednoduchý nástroj, který půjde dobře využít v konceptu převrácené třídy nebo při distanční výuce (tady bože chraň).