Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
Menu

Timeline.ly

Zveřejněno v 22 dubna, 202221 dubna, 2022 od Petra

Je to teď všechno nějak hektické. Učím devítky a taky v sedmiččce. Takže minulý a tento týden se nesl ve znamení poloprázdných (spíš tedy ještě více prázdných) tříd. Tak nemělo moc smysl se posouvat dál.

Některé skupiny tak měly čas dohnat chybějící práci z minula, ale někteří už byli hotovi. Přemýšlela jsem, co s tím.

A napadlo mě, že by se hodilo, kdybych mohla žákům dát odkaz na nějaké video (třeba o hydraulických zařízeních). Mohli by si ho samostatně prohlédnout. Ale taky jsem chtěla mít jistotu, že to video vnímali.

A našla jsem Timeline.ly. Je to online nástroj, kam vložíte odkaz na video umístěné na youtube.

A pak video, na určitých místech, opatříte poznámkami nebo různými úkoly, to už je na vás. Abyste opoznámkované video mohli sdílet odkazem, musíte být přihlášeni.

Opoznámkování i sdílení je opravdu velmi jednoduché. Jde o jednoduchý nástroj, který půjde dobře využít v konceptu převrácené třídy nebo při distanční výuce (tady bože chraň).

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Hydraulický lis
  • Jsem na cestách…
  • Jak jsem vyzkoušela diktování
  • Jak jsme přišli na to, že…
  • Twitter simulátor

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: Programujeme Scottieho – Scottie Go!
  • Martina: Programujeme Scottieho – Scottie Go!
  • Slávek Hora: Učíme se programovat, všichni
  • Slávek Hora: Učíme se programovat, všichni
  • Slávek Hora: Učíme se programovat, všichni

Archivy

  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019

Šuplíčky

  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #programujeme
  • #QR
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás
  • Prezentujeme
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
© 2022 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme