Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek, ISSN 2788-1377

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
    • Jak jsme připravovali obsah hry
    • Když jsou do hry potřeba křížovky
    • Mindfulness
    • Obrázky od hry od umělé inteligence
    • Když potřebujete do hry delší text
    • Živé webkamery
    • Pohled z okna
    • Adventní kalendář
  • O nás
Menu

Pozvánka na online kurz DesignFILS aneb Navrhujeme inovativní výukové prostory budoucnosti

Zveřejněno v 8 dubna, 20228 dubna, 2022 od Petra

Dnes mám pro vás pozvánku na online kurz, na jehož vzniku jsem se také podílela.

Výukové prostory se v průběhu let proměňují a vyvíjejí. Nové výukové prostory jsou považovány za více zaměřené na žáka a flexibilnější, aby podporovaly dovednosti žáků v 21. století.

V tomto kurzu se budete zabývat budoucími inovativními výukovými prostory, výukou podporovanou digitálními technologiemi a inovativními pedagogickými postupy. Účastníci kurzu získají základní znalosti, tipy a nástroje pro zvládnutí široké škály otázek, jako jsou fyzické, virtuální a hybridní prostory, digitální technologie, aktivní učení a výukové scénáře.

Kurz bude možné absolvovat vlastním tempem. Je určen především učitelům.

Skládá se celkem z pěti modulů:

Modul 1: Inovace ve výukových prostorách 

Modul 2: Navrhování budoucích inovativních výukových prostor (DesignFILS) 

Modul 3: Technologicky podporované učení ve FILS

Modul 4: Inovativní pedagogika ve FILS 

Modul 5: Výukové scénáře

Moduly se budou otevírat postupně, vždy v pondělí. Kurz bude zahájen 18.4. Ukončen bude po šesti týdnech 27.5. Účastníci získají osvědčení o absolvování kurzu a odznaky za každý dokončený modul.

Tento kurz je součástí projektu Designing Future Innovative Learning Spaces (Design FILS) financovaného z programu Evropské unie Erasmus+ KA2 – Spolupráce pro inovace a výměnu osvědčených postupů.

Kurz je koncipován jako společné dílo těchto partnerů: Ministry of National Education for Turkey, European Schoolnet, Universidade de Lisboa, FLL Wien, Hacettepe University, Centro Autonómico de Formación e Innovación a Zakladni skola Dr. Edvarda Benese

Z výčtu spolupracujících vyplývá, že prvotní obsah kurzu vznikl v angličtině. Většina je přeložena do češtiny, ale videa nebo obrázky, se kterými se v kurzu pracuje, jsou v původním jazyce. Je tedy potřeba nějaká minimální znalost angličtiny.

Pokud vás kurz zaujal a chtěli byste se ho zúčastnit, vyplňte prosím tento formulář a já se vám ozvu před zahájením s instrukcemi k přihlášení.

 

 

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Jak si ai vymýšlí
  • Když chcete něco udělat se 3D tiskem
  • Jen takový ai pokus
  • Když klíčujete na zelenou
  • Další hra do hodin angličtiny

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Regína Hajná: zGIFuj to
  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Miluše Moučková: zGIFuj to
  • Petra: Online adventní kalendář

Archivy

  • Květen 2025
  • Duben 2025
  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Leden 2025
  • Prosinec 2024
  • Listopad 2024
  • Říjen 2024
  • Září 2024
  • Červen 2024
  • Květen 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019

Šuplíčky

  • #AI
  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #oslavujeme
  • #programujeme
  • #QR
  • #šifrujeme
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás
  • Prezentujeme
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní License.

Webarchivováno Národní knihovnou Čr, více

© 2025 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme