Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek, ISSN 2788-1377

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
    • Jak jsme připravovali obsah hry
    • Když jsou do hry potřeba křížovky
    • Mindfulness
    • Obrázky od hry od umělé inteligence
    • Když potřebujete do hry delší text
    • Živé webkamery
    • Pohled z okna
    • Adventní kalendář
  • O nás
Menu

Hádanky s Beebotem

Zveřejněno v 15 října, 202115 října, 2021 od Petra

Minule jsme se s paní učitelkou Alenou a jejími třeťáky seznamovali s Ruby a pracovali s včelkou Beebot.

Na tuhle práci jsme navázali online simulátorem včelky https://beebot.terrapinlogo.com

Po krátkém společném ukázání ukázání toho, jak jak simulátor funguje, dostaly děti tablety a samy si do prohlížeče musely zapsat zkrácenou adresu odkazu na uvedený simulátor.

Pak zazněla hádanka:

Červený pán v trní, bříško plné zrní

Vyluštění téhle hádanky bylo zakódované v programu, který žáci do dvojic dostali. Program přepsali do simulátoru a včelka jim hádanku rozluštila. 

Klidně si to můžete zkusit taky.

Pak dostali do dvojic víc hádanek. Byly to hádanky, které jim připravili jejich spolužáci v eTwinningovém projektu. Nejprve zkusili hádanky uhodnout sami. Když dostali řešení hádanek, vybrali si jednu, která se jim nejvíc líbila. Její řešení naprogramovali pro včelku.

Žáci pak zkusili vyluštit hádanku jiné dvojice.

V běžné výuce pak paní učitelka zařadí hádnky a jejich vyluštění do výtvarné výchova a také do českého jazyka, tam půjde především o čtení a děti budou trénovat správnou intonaci.

Touto hodinou (vlastně dvěma) jsme se také připojili k akcím Codeweeku.

 

 

 

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Poznámky aneb jak sběratelka notýsků k Poznámkám došla 1
  • Chvála konferencím – pojeďte příště s námi
  • 3D tisk mapy
  • Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Jak jsme psali recenze

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Monika S.: Jak jsem si hráli na burzu – legální opisování
  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Regína Hajná: zGIFuj to
  • Slávek Hora: zGIFuj to

Šuplíčky

  • #AI
  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #Nezařazeno
  • #Oslavujeme
  • #Prezentujeme
  • #programujeme
  • #QR
  • #šifrujeme
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Pokus UD 1:1 UD ALL

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní License.

Webarchivováno Národní knihovnou Čr, více

© 2025 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme