Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
Menu

Online deskovky v distančce

Zveřejněno v 15 ledna, 202114 ledna, 2021 od Petra

Když jsem o Vánocích přemýšlela, jak po “návratu” do školy znovu dětem připomenout, co jsme probírali před prázdninami, napadlo mě, že bych mohla využít aplikaci Board game (demo ukázka) na Flippity.

Hra se hraje jako běžná deskovka. Házíte kostkou (vpravo dole, můžete tam mít i dvě), posunujete figurkou a plníte úkoly, které obsahují políčka označená symbolem i. Hra může obsahovat i dva paklíky karet s nějakými otázkami nebo dalšími úkoly.

Princip tvorby téhle deskové hry je stejný, jako u všech flippitích aplikací. Tedy na svůj google disk si stáhnete kopii šablony, kterou můžete upravovat.

Dále pracujete v tabulce, která má tentokrát pět záložek. Na první upravujte vzhled políček, dopisujete pokyny, které se objeví po kliknutí na symbol i.

Na dalších dvou záložkách zapisujete úkoly na kartách. Paklíky můžete mít maximálně dva, ale klidně lze využít jen jeden. Předposlední záložka se týká vzhledu figurek a kostky a také barvy zadní strany karet.

Na poslední záložce, po publikování souboru na web, získáte odkaz pro sdílení.

Vytvořila jsem tedy hru pro každou třídu, kterou učím. V angličtině jsme zrovna probírali rozdíl mezi will a going to, takže na kartičkách byly, řekněme, konverzační otázky obsahující tuto gramatickou strukturu. Žáci se rozdělili do skupin. Já sdílela svou obrazovku, házela kostkou a posunovala figurkami.

Na všechny hodiny fyziky jsem připravila kartičky s otázkami opakujícími látku prvního pololetí. Žáci opět hráli ve skupinách. I tady jsem volila společné hraní hry.

Tento způsob jsem zvolila proto, že jsem chtěla vidět, jestli jsou nějaké otázky, nebo látka, kde by žáci potřebovali ještě nějaké procvičování nebo otázky, které už zvládli dobře. Ne u všech kartiček jsem měla nastavenou odpověď, aby si hráči mohli sami zkontrolovat, jestli odpovídali dobře.

A jak využijete tuhle online deskovku vy?

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Nápad na využití sdílených prezentací Google
  • Motivace klesá? Vymyslete něco zábavného… 2
  • Kroužek je …
  • Motivace klesá? Vymyslete něco zábavného…
  • Únikovka za pomoci zkracovače url

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: Typografie? Pojďme se to naučit.
  • Petr: Typografie? Pojďme se to naučit.
  • Petra: Je to moc dlouhé? Tak to zkrátíme.
  • Dan Suchánek: Je to moc dlouhé? Tak to zkrátíme.
  • Slávek Hora: Typografie? Pojďme se to naučit.

Archivy

  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019

Šuplíčky

  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #QR
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás
  • Prezentujeme
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
© 2021 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme