Fouká. Když fouká, nejde proud. Když nejde proud, nejde … nic. A nejdou, nevím proč, ani data. A všechno je vybité. Tak rychle napíšu to, co stihnu. Mám i fotky, ale nevím, jestli je nahraju … a to jenom fouká. No nic. Vy tomu rozumíte.
V mezidobí, kdy jsme se neviděli, připravila paní učitelka Alena se žáky plošné loutky.
Dnes jsme se s paní učitelkou Alenou a dětmi zamýšlely nad logickými výrazy. Označovaly jsme tvrzení jako pravdivá a nepravdivá.
Připravila jsem v Canvě pracovní list s obrázky. Ke každému obrázku jsem napsala dvě nebo tři tvrzení. Jsem jednorožec. Jsem světle a tmavě růžový. Mám nohy nebo uzdu. Tato tvrzení jsme označovali buď pravda nebo nepravda.
Nejvíc nám dala zabrat tvrzení se slůvkem nebo.
V pracovním listě jsme nejprve pracovali jako celá třída, pak dvojice. Po společné kontrole dvojice dětí doplňovaly vlastní tvrzení u obrázků, kde tvrzení chyběla.
Pak každý sám nakreslil dva obrázky a napsal k nim tvrzení. Obrázky jsme si pak pověsili na tabuli a společně si četli tvrzení. A rozhodovali, jestli jsou pravda nebo ne. A pak už zvonilo.
A tady už dochází všechno. Ani kafe si neuvařím …Nevím, jak do zítra přežiju. Pokud ano, dodělám v tomhle článku, co bude potřeba.
Edit: Proud jde, všechno v normálu.
To bylo hezké, Pěti, díky za tip 🙂
Jsem ráda, že se hodí 🙂
Peti, promiň mi ten překlep :))