Přejdi na obsah

Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím

Petra a Slávek, ISSN 2788-1377

Menu
  • Úvodní stránka
  • Slávek Hora
  • Petra Boháčková
  • Inspirace…
  • Školení
  • O2 Chytrá škola
    • Aplikace Action Bound – využití v hodině
    • Aplikace Action Bound – úvod
    • Určuj druhy rostlin – jaké aplikace jsou nejvhodnější
    • Snotes znamená tajné zprávy
    • Romulus a Rébus
    • Co se skrývá v Geofunu
    • Mapa geolokační hry
    • Copak je to za ptáčka
    • Příprava geolokační hry
    • Rozšířená realita v geolokačních hrách
    • Společné testování
    • Inspirace pro tvorbu geolokačních her ve výuce
    • Questing
    • Osvědčené postupy pro návrhy hry
    • Mapy a rozšířená realita
    • Pro měření používejme senzory
    • Mapy a rozšířená realita
    • iNaturalist
    • Hopla z gauče ven
    • Jak jsme připravovali obsah hry
    • Když jsou do hry potřeba křížovky
    • Mindfulness
    • Obrázky od hry od umělé inteligence
    • Když potřebujete do hry delší text
    • Živé webkamery
    • Pohled z okna
    • Adventní kalendář
  • O nás
Menu

Apple Pop-Up Classroom

Zveřejněno v 31 ledna, 202015 února, 2020 od Petra

Že není Bett Show jen výstava, ale show  se vším všudy, už víte z předchozího příspěvku. Takže vás určitě nepřekvapí, že jsem se v rámci návštěvy Bettu mohla zúčastnit Apple Pop-Up Classroom. Dnes článek spíš pro jablíčkáře 🙂

Apple už před časem přišel programem Everyone can create, který je založen především na komunikaci pomocí tvorby videí, fotografování, kreslení a hudbou. Tento program nadále rozvíjí – na twitteru pod hastagem #everyonecancreate najdete spoustu inspirace. Program Everyone can create doplňuje program Everyone can code, který je zaměřen na programování (k prozkoumání se hodí třeba aplikace Swift playgrounds).

No a o čem byla samotná pop-up classroom? Na setkání jsme se museli předem registrovat, po příchodu do „třídy“ byl každému účastníkovi zapůjčen iPad a pencil. V každém tabletu byla nahrána šablona workbooku vytvořená v aplikaci Pages.

Po přivítání a vysvětlení toho, co nás čeká, jsme se po skupinách rozdělili ke stanovištím Kresba, Fotky, Video, Rozšířená realita, Programování.

Na jednotlivých stanovištích jsme si pod vedením několika Apple učitelů (tento program ještě u nás není spuštěn) zkoušeli pracovat s aplikacemi jako Fotoaparát, Clips, AR Makr, Keynote,  Garage Band a Swift Playgrounds. Jsou to aplikace, které najdete v každém iPadu. Obsahují spoustu zajímavých, mnou už zapomenutých funkcí, které jsem si během workshopu mohla připomenout.

Celý workshop byl opravdu zajímavý, nestihla jsem projít jedno stanoviště. Použití šablony jako, řekněme, pracovního listu, bylo opravdu dobré, dovedu si něco takového představit i v běžné třídě. Učitel vytvoří, pomocí air dropu rozešle žákům, žáci vypracují a učiteli vrátí opět air dropem. V souvislosti s tím mě napadá, že ta čísla, týkající se úspory papíru při kopírování, jak byla zmiňována při návštěvě londýnských škol, by vůbec nemusela být nedosažitelná.

Tak co, vyzkoušíte nějakou z uvedených aplikací?

 

 

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Jak to mají v Portugalsku
  • Upoutej mě… v iMovie
  • Jak jsme dodělali labyrint
  • Učíme se na UčFestu 2025 ve Světicích
  • Jak si ai vymýšlí

Nejnovější komentáře

  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Regína Hajná: zGIFuj to
  • Slávek Hora: zGIFuj to
  • Miluše Moučková: zGIFuj to
  • Petra: Online adventní kalendář

Archivy

  • Květen 2025
  • Duben 2025
  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Leden 2025
  • Prosinec 2024
  • Listopad 2024
  • Říjen 2024
  • Září 2024
  • Červen 2024
  • Květen 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019

Šuplíčky

  • #AI
  • #AR
  • #Bighugelab
  • #Bosounohou
  • #Bylo_nebylo
  • #Classtools
  • #Codeweek
  • #Fotografujeme
  • #Goconqr
  • #Google
  • #Inspirace
  • #Jen_tak
  • #Mohli_byste_vědět
  • #Na_zkušené
  • #oslavujeme
  • #programujeme
  • #QR
  • #šifrujeme
  • #Vytaženo_ze_šuplíku
  • #Výuka
  • #Zápisky_z_konferencí
  • #Zaujalo_nás
  • Prezentujeme
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní License.

Webarchivováno Národní knihovnou Čr, více

© 2025 Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme