Jejda, kdybych si teď nedávno nepřečetla článek #Hastag ve škole (díky, Pavlíno), asi bych skoro zapomněla, že jsem kdysi připravila hastagový pracovní list pro šesťáky. Loni jsem šestku vůbec neučila, takže mi to už vypadlo z hlavy.
Se šesťáky na reálný Twitter nemohu (není jim 13 let a na sociální sítě ještě oficiálně nemůžou, a kdo ví, kolik ta hranice od loňského května vlastně je, někde jsem četla i výklad, že když u nás ještě nemáme prováděcí zákon ohledně GDPR, platí ta nejvyšší hranice 16 let). No nic, takže offline.
Tak, hurá do práce. Připomněli jsme si, co je hastag a pustili se pracovního listu. Úkolem bylo přiřadit ke třem fiktivním twitterovým účtům (@déllka, @obsah, @objem) možné hastagy.
Práce se docela dařila, k některým hastagům dokázali smyslupně přiřadit i dva možné „tvítující účty“.
Rozhodně další veličiny, které ještě probereme, zopakujeme podobným způsbem.
Pracovní list: